TECHNIK REKLAMY

To zawód dla osób kreatywnych, zainteresowanych światem komunikacji
wizualnej oraz promocji. Jest to wybór dla osób, które chcą łączyć wyobraźnię
z praktycznym podejściem do tworzenia treści reklamowych,chcą wpływać na
wizerunek firm i produktów oraz rozwijać swoje umiejętności w zakresie
nowoczesnych narzędzi marketingowych.




Kandydat na technika reklamy nauczy się:

  • zasad tworzenia i realizowania kampanii reklamowych
  • aktualnych trendów w designie graficznym i marketingu
  • budowania komunikacji wizualnej, która przyciąga uwagę odbiorcy
  • kosztorysowania kampanii reklamowych
  • przygotowywania i realizowania materiałów reklamowych (drukowanych, internetowych, multimedialnych)

Absolwent technikum reklamy może pracować w:

  • agencjach reklamowych i marketingowych
  • działach promocji i marketingu firm
  • studiach graficznych i projektowych
  • mediach – zarówno w tradycyjnych (TV, radio), jak i internetowych
  • firmach zajmujących się produkcją materiałów reklamowych (drukarniach, studiach wideo)
  • na własnej działalności gospodarczej, oferując usługi w zakresie projektowania reklamy i marketingu
  • działach PR (Public Relations) w firmach i organizacjach
  • agencjach social media, tworząc kampanie reklamowe i content marketingowy
  • firmach zajmujących się organizowaniem wydarzeń i promocją produktów.
Ważne przy rekrutacji

przedmioty punktowane: język polski, matematyka, angielski i informatyka

przedmioty rozszerzone: język angielski i informatyka

Podczas trwania nauki uczniowie zdają dwa egzaminy potwierdzające kwalifikacje zawodowe:
  • PGF.07 Wykonywanie przekazu reklamowego
  • PGF.08 Zarządzanie kampanią reklamową

    Zajęcia praktyczne

    • projektowe – w nowoczesnych pracowniach komputerowych ZSAP
    • praktyki zawodowe: 140h w klasie trzeciej, 140h w klasie czwartej.